zaterdag 16 juni 2012

Singer Featherweight stitchery

Voor mijn Singer Featherweight wil ik een hoes maken, zodat ze stofvrij op tafel kan blijven staan.

Als je lekker door wilt werken, ruim je niet steeds alles op. Maar we hebben zeker stof in huis en ook de kat loopt natuurlijk met een sierlijk dansende staart langs de naaimachine (ook de gordijnen beginnen alweer op harige mannenbenen te lijken, zucht).

Ik dacht aan een hoes met afbeelding van de FW. Wat inspiratie van internet en wat aanpassingen van mij, en dit is het resultaat!
Ik zou het leuk vinden als iemand dit wil gebruiken.



Ik heb ook een pdf bestand ervan gemaakt. Nu zoek ik nog hoe ik dat hierbij kan voegen. Ik heb het idee dat dat niet gaat lukken. Weet iemand hoe je een pdf bestand erbij plakt?
Als het goed is kan ik het nu:

Klik HIER voor pdf-bestand.