donderdag 30 mei 2013

Mini quilt en pakketje van Gonesewing.com.

Even een daglicht foto van het quiltje waar ik mee bezig ben. Het is van een pakketje van Atelier Bep. Duidelijke beschrijving, maar in mijn enthousiasme knipte ik niet een stukje stof voor de voorkant op maat, maar gebruikte het hele lapje. Waardoor ik bij de eerste rand het probleem kreeg dat ik tekort van die stof had. Dus een beetje creatief en daarna alles maar gedaan zoals ik het leuk vond. Een beetje van mezelf en een beetje van Bep, zullen we maar zeggen! 
Er zit meer dan genoeg stof bijgeleverd om het geheel groter te maken dan bedoeld.

Ook zijn de artikelen die ik besteld heb bij Gonesewing binnen gekomen. De verzendkosten zijn $ 3,33, waar ter wereld je adres ook is! Zij betalen dus de rest van de $14,90. Ik hoop voor ze dat het rendabel is...

Ik heb spoeltjes besteld voor de FW's en meteen 4 tubes motorvet. Viltjes, een 110 V lampje voor de FW die een Amerikaans 110V motortje heeft, een riempje, 4 schroeven voor de steekplaat (moet nog passen of dat de goede maat is wat schroefdraad betreft)
en een stitch-in-the-ditch voetje met low shank. Die kan ik bij het kleine quiltje goed gebruiken!

Ik had Gonesewing al getipt als internetwinkel. Het is allemaal keurig verpakt en gewone prijzen met weinig  verzendkosten. Voor herhaling vatbaar als ik weer iets nodig heb!