woensdag 8 mei 2013

Winkels, Singers Te Koop, Handleidingen....

Bovenaan mijn blog zie je nu verwijzingen naar bepaalde thema's. Ik ga deze de komende tijd vullen met informatie en zal proberen dat bij te houden.

Merk je dat een verwijzing naar een internet-winkel of advertentie niet meer klopt, geef dan even een berichtje. Dan pas ik het aan.

Heb je zelf een toevoeging, of wil je mij attenderen op jouw advertentie van een Singer Naaimachine op Marktplaats, mag je ook mailen. Ik bepaal zelf of ik het toevoeg. Particuliere advertenties voeg ik niet toe, alleen via Marktplaats. Ik heb ook geen bemoeienis met de verkoop.

Voor de Handleidingen ben ik op zoek naar Nederlandse handleidingen. Wil je een pdf of ander document beschikbaar stellen voor de andere Singer liefhebbers, stuur het naar mij of plaats het zelf op je blog, dan kan ik ernaar verwijzen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!