zondag 12 april 2015

Victoria!

Afgelopen week stond Marge keurig opgesteld tegenover Victoria. Marge op haar zelf gemaakte kleedje en haar buruvrouw op een theedoek. Wel een mooie paarse natuurlijk!

Een moeder en dochter hadden een lange reis gemaakt om een naaimachine op te halen en na uitleg over inrijgen en draadspanning, het losmaken van het Zenuwen-schroefje en de Halve Maanvormige Ring, oliën en smeren, verliet Victoria het huis om aan een nieuw leven te beginnen.

Ik vind het zo leuk om te zien wat iemand al gemaakt heeft. Wat iemand voorkeur heeft of iemands smaak is. Het kleurgebruik, de motieven. En wat een explosie van kleur werd het hier!
Wil je hier meer van zien, kijk dan op de site van Jacqueline de Jonge:


En ik werd ook nog verwend. Een eigen handdoek in mijn favoriete kleur! Met mijn naam erop. Echt een grote verrassing, ik ben er erg blij mee! ;)