dinsdag 5 januari 2016

Bestellingen voor zondag 17 januari 2016.


Op zondag 17 januari ben ik gewoon als deelneemster aanwezig bij de 7e Singer Featherweight dag bij Atelier Bep. De dag zelf is helemaal volgeboekt, het belooft weer een drukke en gezellig happening te worden!

Ik zit dan ook achter mijn Featherweight aan het verrassings-project te naaien en hoop het die dag af te krijgen, want dat is mij door onervarenheid en/of hulp geven aan naaimachines nog nooit gelukt! 

Tussen de middag kan ik wel even bij mijn machientje weg om bestelde artikelen te leveren of voor als je wat extra spoeltjes wilt kopen. 

Voor mij is het handig als je vooraf een bestelling doet, dus weet je nu al wat je nodig hebt, mail dan je bestelling naar hetsingerwinkeltje@gmail.com. Dan weet je zeker dat het artikel voor jou beschikbaar en gereserveerd is.

Je kan contant betalen of vooraf overschrijven, maar pinnen is bij mij ook mogelijk.