donderdag 19 januari 2017

Aanstaande zondag, 22 januari 2017, ben ik bij de Singertjes dag bij Atelier Bep in Hall. 

Daar zit ik ook gezellig te werken aan het verrassingsproject van Bep, maar natuurlijk spring ik wel in als iemand een probleempje heeft!

Tijdens de lunchpauze (met de heerlijke Singertjessoep van Bep) heb ik tijd om spulletjes te verkopen die je kan gebruiken bij je naaimachientje. 

Wil je dat ik iets voor je meeneem uit Het Singer Winkeltje, mail me dan even.

De winkel van Bep is zondag ook open. 

Dus als je even om een hoekje wilt komen kijken naar al die naaimachientjes bij elkaar, kennis wilt maken, een bestelling van Het Singer Winkeltje op wilt halen of in de quiltwinkel van Bep wil genieten van al die mooie stoffen en pakketjes, je bent van harte welkom!

Er is daar heel veel gratis parkeerruimte en het is gemakkelijk te vinden.
Atelier Bep, Heimeriete 3, 6964 BJ Hall.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen